سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مديريت
ايميل من
شناسنامه
پارسي يار

 RSS 
 Atom 
مجموع بازديدهاي وبلاگ: 26259
تعداد بازديد امروز: 6
تعداد بازديد ديروز: 7
  • درباره من


  • بی تفاوت
    بی تفاوت
    در این وبلاگ نام من بی تفاوت خواهد بود با همه باورها؛ اعتقادات و آرزوهایم
  • لوگوي من


  • دوستان من


  • واحد آزمون
  • لوگوي دوستان من



  • اشتراك در وبلاگ


  •  
    بی‌تفاوت
    شما را نمایاندند اگر مى‏دیدید ، و راه نمودند اگر مى‏یافتید ، و شنواندند اگر مى‏شنیدید . [نهج البلاغه]
  • خواستگاری
    نويسنده: بی تفاوت شنبه 87/1/24 ساعت 10:22 ص
  • یکی از مهم ترین اتفاقاتی که بالاخره تو زندگی هر کدوم از ما  میفته یا به قول قدیمیا آش کشک ...!! مسئله ازدواج کردنه که بسیار بسیار بسیار به فکر و آمادگی بالایی نیازمنده. معمولاً همه دوست دارن خواستگاریشون یک مراسم رسمی و تمام عیار باشه. مردا و زنا دوست دارن که همسران آیندشون این روز رو تا آخر عمرشون به یاد بسپارند، ولی به نظر می رسه یا لااقل من اینجوری فکر می‌کنم که این مراسم خیلی یکنواخت و تکراری شده و معمولا همه تصمیم گیریها در مورد به سرانجام رسوندن این مقوله ختم میشه به یه راه (همون راه سنتی که اجدادمون) از زمان غار نشینی تا به حال از اون استفاده می‌کردن، پس طبیعیه که بعد گذشت این همه سال هیچ نوع تازگی‌ای درش دیده نشه و به سادگی از ذهن زوجهای جوان ما بره بیرون !!

    برادر من، خواهر من یه کم تنوع طلب باشین آخه این چه وضعشه ...!!
    من هم به خاطر این که کمکی در این راه کرده باشم چند مدل جدید خواستگاری کردن رو بهتون میگم تا رویایی ترین شکل ممکن خواستگاری برای ابد تو ذهنتون نقش ببنده ...!!
    البته قبلش دو تا نکته مهم رو هم بگم و اون اینکه: 1- خود من عمرا جرات ندارم همچین کارایی رو که میگم بکنم   2- بنده و وبلاگم هیچگونه مسئولیتی رو در قبال عواقب ناشی از این مطالب بر عهده نمیگیریم ( والا به خدا کاره دیگه ...!! آقا رفتی اینجوری خواستگاری کردی عروس خانم دسته گل رو رو سرت ریز ریز کرد به من هیچ ربطی نداره‌ها .... !!  یا یه مشت حواله چشم مبارکتون کرد نیایی بگی بی تفاوت فلان و بهمان .....!!)   
    پس بخونید راههای جدیدی رو که مردها می‌تونن به واسطه اون از زن مورد علاقشون تقاضای ازدواج کنند:
    1- عزیزم با من ازدواج می کنی؟
    آقا این جمله فرمولی توش خوابیده ...!! آخ آخ آخ آخ ... عزیزم با من ازدواج می کنی؟ و بعد مرد زانو می زنه. سر تعظیم فرود میاره و یک حلقه از جیب خودش در می آره و ...!!  این شیوه همون شیوه ”باستانی“ خواستگاری کردنه که هنوزم می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره.
    اما زنای امروزی بیشتر دوست دارن که با احساس و عاشقانه ازشون خواستگاری بشه ”یک خواستگاری رمانتیک“!!
    2 – به اوج بروید..!!
    اگر زن مورد علاقه شما یک ورزشکار باشه می تونید با اون به کوهنوردی برید و دقیقاً زمانی که رسیدین روی قله ازش خواستگاری کنید.(این راه رو من خودمم دیدم) انجام ندادما فقط دیدم. حرف برامون در نیارید ....!!
    3 – یه فیلم بسازید ...!!
    در یک فیلم ویدیوئی خودتون از اون خواستگاری کنید .. و بشینید این فیلم رو در کنار هم تماشا کنید،  (بچه‌ها شک نکنید طرف بال بال میزنه) اون حتماُ از ذوق بالا پایین می‌پره .. و شاید جو بگیردش  از شما درباره ماه عسل سئوال بپرسه ... !!!
    4 – میان زمین و هوا ...!!
    از مهماندار هواپیمایی که با همسر آیندتون سوار اون شده اید خواهش کنید از پشت بلندگو تقاضای شما را مطرح کنه (آخ مزه داره)  مثلاً:” ما الان در آسمان مشهد در حال پرواز هستیم و هواپیما تا 20 دقیقه دیگر در مقصد به زمین خواهد نشست، ضمناً فلانی!! فلانی می پرسد آیا افتخار ازدواج کردن را به او میدهید؟“ واااای خدای من چه شود ..!! ولی اینم بگما بعد از این عبارت باید در آرزوی دو چیز باشین:
    1. جواب مثبت طرف
    2. هواپیماتون سالم به زمین بشینه
    5 – در اتوبان ... !!
    فرض کنید در اتوبان اتومبیل دختر مورد علاقتون رو می بینید، از همه سبقت می گیرید تا به اون برسید. وقتی به او رسیدید عجیب ترین اتفاقی که ممکنه رو انجام میدین ...!! یک پلاکارد می‌گیرید دستتون که روش نوشته اید: ( فلانی، با من ازدواج می کنی؟ ) فقط مراقب باشید که فلانی از فرط هیجان ترمز دستی رو نکشه وسط اتوبان ... !!!
    6 – در سینما ... !!
    می تونید از مسوولین سینما بخواهید که قبل از شروع فیلم در بین آگهی ها متنی به صورت ”فلانی، همسر من می شوی؟ “ رو روی پرده به نمایش بذارن. ممکنه با این کار چشمان مبارک حضرت عالی محل رویش دو عدد بادمجان شود ولی بدانید که این رمانتیک ترین صحنه ای خواهد بود که تا به حال به روی پرده اون سینما رفته است و شما قطعا در جشنواره فیلمهای سال اسکار کسب می‌کنید !!
    7 – یک راه ساده، خیلی هم ساده ..!!
    در هنگام بروز احساس عاشقانه خود، از او خواستگاری کنید. مطمئن باشین که اون توان نه گفتن رو نداره ...!!
    8 – از پلیس کمک بگیرید ...!!
    این یکی شاید به تلاش زیادی نیاز داشته باشه. می تونید به کمک پلیس اتومبیل طرف رو با جرثقیل به اداره راهنمایی ببرید. زمانی که اون برای پرداخت برگه خلافی مراجعه کرد در کمال ناباوری از افسر راهنمایی برگه‌ای رو دریافت کنه که روش نوشته: فلانی .....!!! 
    9 – با برنامه مورد علاقه اون تماس بگیرید ...!!
    اگر میدونید هر روز سر یک ساعت معین به یک برنامه رادیویی گوش می کنه با اون برنامه تماس بگیرید و تقاضای خودتون رو به طور زنده مطرح کنید. می تونید حتی از مسوولین برنامه بخواین به طور همزمان با ایشون تماس برقرار کنند و جواب رو هم ازشون بگیرن.. !!
    خب دوستان بی تفاوت از همین جا برای تک تکتون زندگی خوب و خوشی رو آرزو می‌کنه   ( خدا به خیر کنه ... ) موفق باشید



  • کلمات کليدي :
  • نظرات ديگران ( )
  • ليست كل يادداشت هاي اين وبلاگ